Cure the root of the problem not the symptom!!! Consume ALPHACELL today

Thursday, March 11, 2010

Testimonial Sendiri Makan Alphacell

Biasanya dari dulu lagi memang saya elakkan makan ubat spital kalo sakit,unless dah terpaksa dn tiada pilihan.....kalo demam,minum air kelapa insya Allah sembuh...batuk,minum air bnyak2 pon insya Allah sembuh..tapi kalo selsema,mmg pening.

Anak sulung 2 thn:dulu selsema mesti sebulan ke atas,bila lama sgt jadi batuk...pastu dh batuk2.mkn,muntah..makan,muntah....bila ke hospital doktor suspect penyakit yang menakutkan pulak...padahal startingnyer selsema...dn sbg ibu mmg tau napa dia selsema...kalo x termasuk air dlm hidung masa mandi atau tersedak masa minum susu atau berjangkit dr org lain.....biasanya tu lah reasonnya...dah 2 kali anak sulung masuk spital sbb startingnya selsema..lagi2 menakutkan masa H1Ni aru tu...tapi alhamdulillah x samapi ke situ...masa pantang anak ke 2 tulah saya jumpa Alphacell...mula2 nak try utk tenaga sbb anak gap dekat sgt..mudah sgt penat...bila start mkn Alphacell nih...adalah tenaga berbanding dulu...padahal mkn x habis lagi setin...pastuh nk try utk kulit ..sbb struktur kulit mcm permukaan bulan..tapi masih lagi dlm pemerhatian....rambut jeklah yg strukturnya nampak perubahan...ok,lupa criter psl anak tadi....lps makan Alphacell,selsema anak saya kejap jek sembuh..x sempat jadi batuk...tu pon makn bnyk skip...bila dia nak selsema jek sy bagi.....tuuan sy bagi dulu sebab nak try sbb dr ckp dia ada semput..pastuh dia ada allahan...tapi Alhamdulillah skng selsema bkn masalah lagi...kalo x dulu,asal dia selsema,saya dh standbye...kalo jepun ckp kakugou suru utk masuk spiatl.....skang...Alhamdulillah,Alhamdulillah

Anak ke 2,3 bln:lps lahir ,abg dia selalu cium..bila selsema pon,sibuk nak cium adik...last2 adik pon berjangkit....masa dia umur 2 bln ari tu berjabgkit selsema,pastuh jadi batuk...termuntah lps minum susu...terpaksa gak bwk g klinik..dn terpaksa jugak bg ubat...walhal masa mengandung dulu walao saya sesakit mana pon mmg usaha x mkn ubat...sbb x nak anak masuk toksik dlm bdn.....tp semnjk saya mkn Alphacell,ari tu kali kedua selsema lg...tp x sempat batuk...selsema trus kering...lega hati....sebab saya menyusu badan jadi zat tu pon masuk dlm susu...

suami:suami sy mmg x percaya pada supplement,bila anak batuk2 dulu,spital swasta yg dia percaya....bila saya dh jadi stokis Alphacell,dia masih x nak mkn...paksa makn 2 hari ..dia bg alasan bdn x selesa..sehinggalah dia selsema ari tu,saya paksa dia mkn jugak..esoknya dia trus sembuh selsema....Alhamdulillah..skarang dia mengakui kehebatan Alphacell..walopon sedikit

diri sendiri: sbb suami ada klinik panel.so mmg dulu saya x perlu pk susah2,asal sakit pergi amek ubat free kt klinik...hinggalah satu ari saya terbaca dlm satu forum yg menyedarkn tindkn saya tu mmg x betul langsung...sbnarnya saya tau ubat spital tu bkn pilihan,,tapi dh terpaksa....ada satu produk yg meletup utk selsema tu mahal sgt.....sehinggalah saya bertemu Alpahcell...asal rasa nk selsema,saya kerapkan mkn....Alhamdulillah sembuh


saya x ckp Alphacell tu ubat selsema..dn sememngnya bukan ubat...tapi ia adalah makanan tambahan yg membrikan sel anda zat yg sgt optima utk membolehkan penyakit anda disembuhkan



setakat ni penggunaan yg belum sebulan ni utk keluarga saya,selsema bukan lagi masalah

dan saya semakin meyakini ALPHACELL

No comments:

Post a Comment